4.6.12

Koronkowo...

Tym razem nieco z innej beczki, bo biżuteria. Tak jest! Bransoletka i kolczyki, zdobione 'koronkową' serwetką (osobiście jedną z moich ulubionych ;)). Do tego dodałam prostą, czarną wstążkę, co dodało nieco uroku i może odrobine słodkości ;) 










Jak to zrobiłam?

Decoupage naprawdę nie jest trudną techniką zdobienia. Po pierwsze, jeśli drewno ma lekko chropowatą powierzchnię, należy ją wygładzić papierem ściernym. Następnie pomalowałam koła z jednej strony na biało, a z drugiej na czarno. Kulki też pomalowałam na czarno. Potem wycięłam z serwetki dwa koła o takiej samej średnicy co kolczyki i przykleiłam na klej z werniksem. Gdy koła i kulki wyschły, włożyłam szpilkę przez koło, zaginając końcówkę tak by powstało oczko, a następnie nałożyłam na szpilkę kulki. Potem tylko zaczepiłam bigle i polakierowałam kolczyki. Na koniec dodałam cienką wstążkę pomiędzy kołem a kulką i gotowe. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz